Jak na online marketing pro restaurace

  • Vydáno: 19.07.2017

Populárních 10 tipů, které zvládne úplně každý a přesto je mnoho restaurací nevyužívá. Zkuste to.

  • Využijte Facebook a dostaňte přehledné denní menu na Facebook co nejdříve
  • Vyfoťte nejhezčí jídlo z polední nabídky chytrým telefonem, upravte v aplikaci Instagram a nahrajte rovnou na Facebook
  • Sbírejte prostřednictvím kartiček na stolech a formulářem na webu e-maily vašich hostů
  • Rozesílejte nabídku na aktuální den kolem půl desáte dopoledne, nebojte se, když vám host poskytne e-mail na polední nabídku, očekává ji každý den
  • Rozšiřte vaše denní menu na další jídelní weby nabízející polední nabídky, vyplatí se to
  • Mějte vždy aktuální polední nabídky na vašem webu, ideálně zobrazte v 15:00 rovnou nabídku na další den
  • Sdílejte na vaší Facebook stránce atraktivní fotografie, které sdílí v restauraci vaši hosté, bude pestřejší a plná života
  • Neřešte spory vašich hostů na Facebooku, i když vám tam veřejně napíší, zkuste jim špatnou zkušenost kompenzovat, omluvit se a přesunout komunikaci na e-mail nebo telefon
  • Dělejte pravidelné speciální nabídky, jakmile si na ně vaši hosté zvyknou, budou vám sami psát, kdy budou zase v akci jejich oblíbená jídla
  • Nejlepší reklamou je doporučení, zkuste si své hosty získat například rumovým balíčkem, za rozumnou cenu ochutnají nejoblíbenější rumy a hlavně se rádi vrátí s dalšími přáteli.

PrimaRestaurant vám většinu těchto funkcí přináší, v ceně PrimaRestaurantu je i úvodní poradenská schůzka – online marketing. Již více než 12 restaurací nám důvěřuje a opakovaně využívají naše další služby. Zkuste to s námi i vy…